Стійки вібровані залізобетонні опор високовольтних та низьковольтних ліній електропередач за ТУ У В.2.6.00113997.004-94. Призначені для будівництва та капітального ремонту опор високовольтних ЛЕП напругою 6-10 кВ.
Арматура попередньо напружена. Бетон М 400.
Розміри опор, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Позначення виробу | L, мм | h, мм | H, мм | b, мм | a, мм | B, мм | A, мм | Марка бетону | Вага, кг | Об'єм, м3 |
1 | СВ 95-2.0 | 9500 | 165 | 240 | 165 | 150 | 165 | 150 | 400 | 750 | 0.3 |
2 | СВ 95-3.0 | 9500 | 165 | 265 | 185 | 175 | 185 | 171 | 400 | 750 | 0.3 |
3 | СВ 105-3.6 | 10500 | 190 | 280 | 205 | 175 | 205 | 175 | 400 | 1180 | 0.47 |
4 | СВ 105-5.0 | 10500 | 190 | 280 | 205 | 175 | 205 | 175 | 400 | 1180 | 0.47 |
5 | СВ 110-3.5 | 11000 | 165 | 280 | 185 | 170 | 185 | 170 | 400 | 1130 | 0.45 |
6 | СВ 110-5.0 | 11000 | 165 | 280 | 185 | 170 | 185 | 170 | 400 | 1130 | 0.45 |
7 | СВ 164-12 | 16400 | 200 | 380 | 210 | 190 | 390 | 370 | 400 | 3550 | 1,42 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Свая залізобтонна загальнобудівельна забивна с ненапруженою арматурою цільна С 120.35-8.1 вигоовляється згідно робочої документації ГОСТ 19804-91, серія 1.011.1-10, випуск 1.
Розміри свай, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Довжина, мм | Ширина, мм | Висота, мм | Марка бетону | Об'єм, м3 |
1 | 12000 | 350 | 350 | В20 | 1.47 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Опора зв`язку залізобетонна СНВ 20-7.5
Довжина опори - 7,5 м, розміри оголовку - 165х150х175 мм, розміри комлю 165х150х245 мм, об`ем 0,25 м3, маса 650 кг.
Арматура попередньо напружена. Бетон М 400.
Розміри опор, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Позначення виробу | L, мм | h, мм | H, мм | b, мм | a, мм | B, мм | A, мм | Марка бетону | Вага, кг | Об'єм, м3 |
1 | СНВ 20-7.5 | 7500 | 165 | 240 | 175 | 150 | 245 | 150 | М400 | 650 | 0.25 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Залізобетонна трапецеїдальна приставка (пасинок трапецеїдальний) призначена для зміцнення опор повітряних ліній електропередач, а також повітряних ліній телефонного зв`язку та інших повітряних кабельних коммунікацій.
Виробляється по серії 3.407-57/87, а також за ГОСТ 14295-75 та ТУ 5863-006-00113557-94.
Розміри пасинків, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Позначення виробу | Довжина, мм | Ширина, мм | Висота, мм | Маса, кг |
1 | ПТ 1.2-3.25 | 3250 | 180 | 220 | 250 |
2 | ПТ 1.2-2.8 | 2800 | 180 | 220 | 215 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Бордюр (бортовий камінь) використовується для огородження стежок, площадок, заїздів та сходів. Бордюр бетонний – важливий елемент дорожнього покриття, що не просто відділяє проїджу частину від тротуару, але й допомагає зберегти міцність покриття.
Виготовляється згідно з ГОСТ 6665-91.
Розміри бордюрів, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Марка виробу | Довжина, мм | Висота, мм | Ширина, мм | Марка бетону | Вага, кг |
1 | БР 100.30.15 | 1000 | 300 | 150 | В30 | 100 |
2 | БР 300.30.15 | 3000 | 300 | 150 | В30 | 320 |
3 | БР 100.30.18 | 1000 | 300 | 180 | В30 | 120 |
4 | БР 300.30.18 | 3000 | 300 | 180 | В30 | 770 |
5 | БР 300.45.18 | 3000 | 450 | 180 | В30 | 580 |
6 | БР 300.60.20 | 3000 | 600 | 200 | В30 | 880 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Залізобетонна плита УБК-5 призначена для перекриття лотків під час укладання кабелів при будівництві електроподстанцій та кабельних ліній.
Виготовляються за серією 3.407-102 з твердого бетону, не нижче В15.
Розміри плит, що виробляються, наведені у таблиці:
№ | Позначення виробу | Довжина, мм | Ширина, мм | Товщина, мм | Вага, кг |
1 | УБК-5 | 1000 | 500 | 60 | 75 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Блоки фундаментні ФБС виготовляються з важкого бетону розмірами довжина від 0,9 до 2,4 м, ширина від 0,3 до 0,6 м, висота 580 мм.
Можливе виготовлення з бетону різних класів.
Розміри блоків, що виробляються, наведені у таблиці:
Марка блоків фундаментних | Клас бетону | Розміри, мм | Маса, т | ||
L | B | H | |||
ФБС 9.3.6Т | В7,5 | 880 | 300 | 580 | 0,37 |
ФБС 9.4.6Т | В7,5 | 880 | 400 | 580 | 0,47 |
ФБС 9.5.6Т | В7,5 | 880 | 500 | 580 | 0,63 |
ФБС 9.6.6Т | В7,5 | 880 | 600 | 580 | 0,75 |
ФБС 12.3.6Т | В7,5 | 1185 | 300 | 580 | 0,53 |
ФБС 12.4.6Т | В7,5 | 1185 | 400 | 580 | 0,64 |
ФБС 12.5.6Т | В7,5 | 1185 | 500 | 580 | 0,8 |
ФБС 12.6.6Т | В7,5 | 1185 | 600 | 580 | 0,96 |
ФБС 24.3.6Т | В7,5 | 2380 | 300 | 580 | 0,98 |
ФБС 24.4.6Т | В7,5 | 2380 | 400 | 580 | 1,31 |
ФБС 24.5.6Т | В7,5 | 2380 | 500 | 580 | 1,63 |
ФБС 24.6.6Т | В7,5 | 2380 | 600 | 580 | 1,96 |
ФБС 9.3.3Т | В7,5 | 880 | 300 | 280 | 0,18 |
ФБС 9.4.3Т | В7,5 | 880 | 400 | 280 | 0,24 |
ФБС 9.5.3Т | В7,5 | 880 | 500 | 280 | 0,3 |
ФБС 9.6.3Т | В7,5 | 880 | 600 | 280 | 0,35 |
ФБС 12.3.3Т | В7,5 | 1185 | 300 | 280 | 0,24 |
ФБС 12.4.3Т | В7,5 | 1185 | 400 | 280 | 0,31 |
ФБС 12.5.3Т | В7,5 | 1185 | 500 | 280 | 0,39 |
ФБС 12.6.3Т | В7,5 | 1185 | 600 | 280 | 0,46 |
ФБС 24.3.3Т | В7,5 | 2385 | 300 | 280 | 0,49 |
ФБС 24.4.3Т | В7,5 | 2380 | 400 | 280 | 0,65 |
ФБС 24.5.3Т | В7,5 | 2380 | 500 | 280 | 0,79 |
ФБС 24.6.3Т | В7,5 | 2380 | 600 | 280 | 0,95 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Плита затяжки шахтної залізобетонної виготовляється згідно технічних умов ТУ У 26.6-00176745-001-2003 та призначена для затягування покрівлі та блоків гірничих виробок вугільних шахт.
Виготовляєтся з важкого бетону.
Розміри затяжок, що виробляються, наведені у таблиці:
Найменування виробу | Розміри виробу, мм | Об`ем, м3 | Маса, т |
Затяжка шахтна ЗШ 10.2.5 | 1000х200х50 | 0,01 | 0,02 |
Затяжка шахтна ЗШ 8.2.5 | 800х200х50 | 0,008 | 0,016 |
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Об’ємні залізобетонні конструкції елеваторних ємностей (ЗОГ) - готова секція блоку силосу, яка монтується в сітку з подібних блоків, завдяки чому утворюється збірний корпус силосу (елеватора).
Розміри виробів наведені у таблиці:
Тип конструкції | Довжина виробу, мм | Ширина виробу, мм | Висота виробу, мм | Маса виробу, т |
БЛС.3 | 2800 | 3200 | 2000 | 5,35 |
БЛС.2 | 2800 | 3200 | 2000 | 5,75 |
БЛС.1 | 3600 | 3600 | 2000 | 6,125 |
Фундаментні залізобетонні рігелі виготовляються за типовою серією 3.407-115 та призначені для закріплення у грунті стойок та фундаментів ліній електропередач.
Розміри виробів наведені у таблиці:
Найменування виробу | Довжина виробу, мм | Об`ем, м3 | Маса, т | Марка бетону |
Рігель фундаментний АР-5 | 3000 | 0,2 | 0,5 | В25 |
Траверси ліній електропередач малої напруги використовуються для безпечного кріплення дротів на опорах ліній електропередач
Траверси ТН виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям. Застосовуються для кріплення дротів на залізобетонних, металевих, дерев`яних опорах за допомогою хомутів.
Розміри траверс, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Траверси ліній електропередач використовуються для безпечного кріплення дротів на опорах ліній електропередач високої напруги.
Траверси ТМ виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям. Застосовуються для кріплення дротів на залізобетонних, металевих, дерев`яних опорах за допомогою хомутів.
Розміри траверс, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Надставки використовуються для забезпечення безпечного перетинання ліній електропередач з автомобільними шляхами, трубопроводами, іншими ЛЕП та різними інженерними комунікаціями та спорудами.
Надставки виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям. Застосовуються для кріплення дротів на залізобетонних, металевих, дерев`яних опорах за допомогою хомутів.
Розміри надставок, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Оголов`я призначені для забезпечення послідовного переходу дротів між натягнутих підвісок ЛЕП при встановленні анкерних та проміжних опор.
Оголов`я виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям. Застосовуються для кріплення дротів на залізобетонних, металевих, дерев`яних опорах за допомогою хомутів.
Розміри Оголов`їв, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Відтяжки являють собою елемент металоконструкцій, що застосовується для забезпечення сталості ліній електропередавання мачтового типу. Також Відтяжки застосовуються для надійного кріплення опор, на яких відбувається зміна напрямку ЛЕП або для зміни рівня натягу дротів.
Відтяжки виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям.
Розміри відтяжок, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом
Кронштейни застосовуються для кріплення обладнання ЛЕП.
Кронштейни виготовляються з вуглецевої сталі та покриваються антикорозійним покриттям.
Розміри кронштейнів, що виробляються, наведені у таблиці. Також можливе виготовлення за кресленнями замовника.
Відвантаження автомобільним та залізничним транспортом